:D

Nämen hejsan! Minns ni mig? Om ni gör det är det ett under! Jag har inte loggat in på sso på ca. 2 månader, men på sommaren vill jag vara ute. Och jag loggade inte in idag heller. Jag glömde till och med lösenordet till bloggen så fick gå in på min email och kolla det... XD Men jaja, här är jag nu! Imorgn börjar jag och julia 7an! :DDDDDDD :ooo :{} :() (haha, äger på att hitta på konstiga smilisar!) Det blir kul (:D) för att man får lära känna nya kompisar, fast som det ser ut nu (eftersom att en av våra gamla klasskompis kände en som hade "brutit sig in" på nått sätt så att hon kunde se klasserna) (ajabaja, inte göra så ;) :p) så får vi 12 pojkar (:( :DDDDDDDD) på vår klass, och 3 flickor (:(((() som vi inte känner. jag hade velat ha mera tjejer att lära känna på min klass, men men... jag får ha mina 3 gamla bästisar på in klass! :DD det blir säkert kul imrogon fast jag redan saknar min gamla klass! :( :D I går hade jag 39,7 (!!!!!!) graders feber! :OOOO Jag som aldrig får över 37.4... :O Jag kunde inte stå/gå för allt snurrade runt, mitt huvud typ sprängdes och jag typ brände mig på min egen panna.... men idag har jag "bara" 37.4= mycket för mig, men det känns typ inget... :DD så jag kanske kan komma till skolan imoron! :DDDD
 
och för att detta inlägg inte blir så tråkigt tänkte jag pigga upp er med några av världens bästa bilder:
 
Isac Elliot Lundén! î î î î î <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3  <33333333333333333333333333333 Love you ikke!!!!! (han kallas ikke) Han är 13, fyller 14 26.12.2014 :D han har en lillasyster som heter Ava, en pappa (fredrik kallas Fredi, med i The capital beat) och hans mamma Linda. hans idol är Justin Timberlake och hans favorit mat är thai mat, indisk mat, pizza och hamburgare (viktig information :p ). Han slog igenom med New way home och nu har han många tusen Ellioteers (fans, hans fans kallas Ellioteers) bl.a. jag är en Ellioteer. Namnet ellioteer kommer från Muskiteers (vet inte hur man stavar, men muskitörer på engelska). Han har finlands största instagram konto och har över 212k följare! :D Han är som störst i Finland och norge, men han har även fans i sverige, holland, och många andra länder. Han är från finland, grankulla för att vara exakt. han har gett ut skivan Wake up world som över över ett år och dokumentären Waking up world som ni kan se på youtube och filmen Dream big som ni måste köpa. Hans pappa Fredi kommer med på alla spelningar och så har han hans dansare som är typ i hans ålder. Han är såå söt och jag älskar verkligen han! :D <33 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 z3 z3 z3 <3 <3 <3
Är han inte söt???? <3
Sötast i hela världen???!!!! <3 Love ya ikke <3
naaw, trött men glad <3
Förresten har jag en fanpage till ikke, som ni kanske kan få följa :p som heter love_ikke  så följ om du är en ellioteer! ;) <3
Jag och isac har faktist lite gemensamt, jag är rädd för ormar (livrädd) och hans största rädsla är också ormar! och han äter inte smör på bröd, det gör inte jag heller (jag slutade äta smör på bröd i 2an så säg inte att jag härmar honom, det fick jag reda på för kanske någon månad sen, jag minns inte... ;) )
Rolig är han också! jag har förresten varit på stafettkarnevalen där han sjöng 1 gång, vid ett nöjesfält där han hade en gig och vid ett stort köpcenter ca. 2 timmar ifrån där jag bor. julia kom med på alla gigar! :D
Jaija, det tycker jag detenitift du ska göra! När vi var på spelningen på nöjesfältet kastade han 2 papperflygplan rätt på mig!!!! :OOOOO :DDD Men första gången såg jag bakåt för jag tyckte julia sa något som stod bakom mig och jag vände mig om och såg det inte :((((( och andra gången föll det på golvet framför mig så om jag skulle varit några 100dels sekunder snabbare skulle jag ha fått det! :((( Och när vi var på spelningen vid köpcentret (med en massa!!! butiker) kastade han sin vattenflaska på mig, men det var varmt och jag mådde typ dåligt för vi hade stått där i lite över 2 timmar så typ svimmade jag, men julia hann ta i mig och jag vaknade med det samma... Men såå tråkigt ändå... :((( Jag menar, han hade druckit ur den!!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3  Förresten, på spelningen i köpcentret (typ, eller vad man nu ska kalla det) fick jag 2 vattenflaskor på mig, en kastade isac på mig, och eftersom att man inte fick ta med sig vattenflaskor dit in, så kastade vakterna ut vattenflaskor, och dom träffade mitt huvud!!! >.< XDDDD
Och vi (ellioteers) försöker få Baby I till 1 miljon visningar! (musikvideon) så gå in och lyssna på youtube. och kom ihåg att inte ta på repetition (?) utan gå bakåt, tryck på musikvideon igen... visar med bilder:
Såå ska ni göra! och när ni ändå håller på kan ni trycka här: http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/tubeconissa-jaetaan-ylex-palkinto-aanesta-suosikkiasi  hoppas det kommer en länk, annars kan ni söka på vote for isac elliot yle och så kommer det komma upp t.ex. någon från twitter som skrivit det, tryck där och tryck på länken där det står något med yle eller så kopierar ni länken jag skrev och sätter in den där man söker. När du kommit rätt kommer det se ut såhär:
och då går du neråt ända tills du ser det här:
och trycker på isac elliot och när du har gjort rätt kommer det se ut såhär:
fast med kanske andra siffror! :D och kom ihåg att du kan rösta många gånger!!! men du måste ha ner den länken och ta upp den igen för att kunna rösta många gånger! och nu känner jag att detta blev ett himlands långt inlägg, så för att du ska komma ihåg, rösta på isac elliot och lyssna på baby i! :D ;)
 
//Lina :)

Kommentera här: